عاصی شدن ستاره منچستریونایتد از انتقادها

عاصی شدن ستاره منچستریونایتد از انتقادها

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد ادعا کرد که در چند ماه اخیر مورد انتقاد و حمله هواداران این تیم قرار گرفته و دیگر نمی تواند این وضع را تحمل کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 26 ساله تنها یک سایه از خودش در فصل جاری بوده. رشفورد در فصل 2022-23 موفق به زدن 30 گل در تمامی رقابت ها شد، اما در فصل 2023-24، تنها 8 بار موفق به گلزنی شده است. این عملکرد ضعیف باعث شده تا رسانه ها و هواداران منچستریونایتد به انتقاد از او بپردازند و البته خودش نیز حواشی بسیاری در خارج از زمین به وجود آورده.

به نقل از سایت گل، یک هوادار منچستریونایتد در شبکه اجتماعی ایکس در حمایت از رشفورد نوشت: "طوری که با مارکوس رشفورد برخورد می شود، واقعاً چندش آور و بی رحمانه است."

مارکوس رشفورد نیز این توییت را پاسخ داد و نوشت: "من از حمایت تو تشکر می کنم. این رفتار، ماه هاست که با من انجام می شود. دیگر کافی است."

همچنین رشفورد چند وقت قبل نیز در مصاحبه ای با TPT گفته بود: "گوش کنید، من انسان کاملی نیستم. وقتی مرتکب اشتباه می شوم، اولین نفر خودم هستم که به اشتباهم پی می برم و می فهمم که باید بهتر شوم. شما هیچ وقت حق ندارید تعهد من نسبت به یونایتد را زیر سوال ببرید."

4416