تیم 5 نفره ستاره بارسلونا با حضور رونالدو و غیبت مسی

تیم 5 نفره ستاره بارسلونا با حضور رونالدو و غیبت مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ستاره پرتغالی بارسلونا، تیم منتخب 5 نفره خودش را اعلام کرد و نکته عجیب آن، غیبت لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی است.

به گزارش فوتبالی، ستاره منچسترسیتی که به صورت قرضی در بلوگرانا توپ می زند، ترکیب 5 نفره اش را متشکل از بازیکنان پرتغالی و منچسترسیتی اعلام کرد. با این حال، کانسلو نتوانست لیونل مسی را در ترکیب خود جای بدهد و به جای آن، رونالدینیو، اسطوره بارسلونا را در ترکیب خودش قرار داد. 

به نقل از سایت گل، تیم 5 نفره کانسلو، متشکل از ادرسون، روبن دیاز، برناردو سیلوا، رونالدینیو و کریستیانو رونالدو است. او درباره این ترکیبش به FIFPRO گفت: "رونالدینیو اسطوره من است. قبل تر نیز چند بار گفته بودم، او کسی است که مرا عاشق فوتبال کرد و محبوب ترین بازیکن برای من است."

"چرا رونالدو را به جای مسی انتخاب کردم؟ کریستیانو اسطوره کشور من است. او گل های زیادی برای ما به ثمر رسانده و الهام بخش ستارگان جوان پرتغالی بوده است."

کانسلو همچنین 3 هم تیمی سابق خود، یعنی ادرسون، روبن دیاز و برناردو سیلوا را به خاطر قابلیت های دفاعی، غریزه خلاق و کار تیمی فوق العاده در ترکیبش قرار داد. اما نکته عجیب این ترکیب، غیبت لیونل مسی، اسطوره بارسلوناست.

4416