هشدار گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی

هشدار گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به بازیکنانش هشدار داد که اگر آن ها در بازی های آینده تمرکز نداشته باشند، ممکن است اتفاقی که برای لیورپول رخ داد، برای آن ها نیز رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته منچسترسیتی با درخشش فیل فودن موفق شد با حساب چهار بر صفر از سد برایتون عبور کند و فاصله اش را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد و همچنین رده دوم را از لیورپول پس بگیرد. سیتیزن ها یک بازی عقب افتاده نیز دارند. 

به نقل از سایت گل، چند هفته اخیر برای لیورپولی ها اصلاً خوشایند نبوده. آن ها پس از باخت یک بر صفر مقابل کریستال پالاس، صدر جدول را از دست دادند و سپس با شکست دو بر صفر مقابل اورتون در گودیسون پارک، از کورس قهرمانی غقب افتادند. 

سرمربی اسپانیایی پس از پایان بازی با برایتون گفت: "من به بازیکنان گفتم اتفاقی که برای لیورپول افتاد، ممکن است برای ما و آرسنال نیز رخ دهد. مردم انتظار نداشتند که لیورپول به کریستال پالاس ببازد و حتی در مقابل اورتون شکست بخورد. فوتبال همین است. اورتون برای جلوگیری از سقوط می جنگد و ما هم یک بازی شبیه به آن با ناتینگام فارست در روز یک شنبه داریم. البته همچنان معتقدم که لیورپول در کورس قهرمانی است، چون شخصیت تیمی آن ها را به خوبی می شناسم."

4416