بارسلونا توانایی پرداخت ۵۰ میلیون یورو برای برناردو سیلوا را ندارد

بارسلونا توانایی پرداخت ۵۰ میلیون یورو برای برناردو سیلوا را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- علی رغم علاقه بارسلونا به جذب برناردو سیلوا این باشگاه توانایی پرداخت رقم سنگین برای خرید این ستاره پرتغالی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر موندو دپورتیوو باشگاه بارسلونا قصد پرداخت بند فسخ ۵۰ میلیون پوندی برای برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی را ندارد و این رقم را برای سیلوا که در آستانه سی سالگی است، بالا می‌داند.‌ برناردو سیلوا در حال حاضر فقط برای بارسلونا یک گزینه نقل و انتقالات است اما اولویت این تیم به شمار نمی رود. انتقال سیلوا به بارسلونا تنها در صورتی ممکن خواهد بود که کاتالان‌ها فروش چند بازیکن داشته باشند و قیمت سیلوا نیز به حدود ۴۰ میلیون پوند کاهش پیدا کند. در غیر این صورت، اولویت بارسلونا جذب یک بازیکن با رقم معقول تر است.

پاری سن ژرمن نیز دیگر تیمی است که حدود ۲۵۰ میلیون یورو بودجه برای تابستان ۲۰۲۴ در اختیار خواهد داشت تا بازیکنانی مانند برناردو سیلوا و ویکتور اوسیمن را جذب کند. تیم فرانسوی در پنجره تابستانی و زمستانی فصل جاری ۳۹۱ میلیون یورو هزینه کرده است و باید بازیکنانی را نیز به فروش برساند. کاندیداهای خروج ممکن است بازیکنانی مانند ژاوی سیمونز، گونچالو راموس، هوگو اکیتیکه، کیمپمبه و حتی جان لوییجی دوناروما در صورت جذب گلر جدید باشند.

برناردو سیلوا به نظر در فصل تابستان خواستار جدایی از منچسترسیتی خواهد بود و لوکاس پاکتا از وستهام نیز به عنوان جانشین او در نظر گرفته شده است.

۱۰۰۹