سوال روز؛ چند نفر از ترکیب پیکان را می‌شناسید!؟

سوال روز؛ چند نفر از ترکیب پیکان را می‌شناسید!؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیکان با ترکیب کاملاً جوان و نا آشنا در جام حذفی مقابل مس رفسنجان به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، پیکان در اولین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، پس از تساوی یک بر یک مقابل مس در رفسنجان، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد اما رضا عنایتی با ترکیبی بسیار جوان و نا آشنا به بازیکنان آینده‌دار بسیاری بازی داد؛ ترکیبی که فقط سه بازیکن بزرگسال داشت و به احتمال بسیار زیاد نام اکثر نفرات در عکس تیمی را نخواهید دانست.

در تصویر ترکیب ابتدایی پیکان احتمالاً نام آشناترین بازیکن مجتبی حقدوست کاپیتان این تیم باشد. علاوه بر حقدوست ۲۷ ساله، امیرحسین غلامی هم با شماره سه در تصویر حاضر است که ۲۶ سال دارد و ایمان اکبری هم ۲۴ ساله است و مابقی نفرات همگی زیر ۲۳ سال هستند تا رکورد عجیبی در فوتبال ایران به ثبت برسد.

دروازه‌بان این تیم محمدرضا دیناروند ۲۱ ساله است. نیما احمدی مدافع میانی ۱۹ ساله، مبین دهقان و ابوالفضل زمانی دو هافبک ۱۸ ساله، علی‌اکبر رنجبر دفاع راست ۲۰ ساله، آرش هاشمی وینگر ۲۰ ساله، علی اصغر صادقی هافبک ۲۳ ساله و امیر شهیم مهاجم ۲۱ خودروسازان هستند تا شاکله اصلی ترکیب نیمه اول تیم پیکان بازیکنانی بسیار جوان باشند.

البته عنایتی از نیمه دوم کم کم شروع به فرستادن بازیکنان باتجربه به میدان کرد ولی چنین شجاعتی در بازی جام حذفی و بازی دادن به بازیکنانی که حتی برخی از آن‌ها اولین بازی فصل خود را تجربه می‌کردند، موضوعی ارزشمند است و احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد درخشش اسامی فوق در لیگ برتر خواهیم بود.

1997