نگاهی به رقابت بر سر آقای گلی لالیگا در فاصله شش بازی مانده تا پایان

نگاهی به رقابت بر سر آقای گلی لالیگا در فاصله شش بازی مانده تا پایان

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های لالیگا در فصل 2023/24 هم رو به اتمام است و تنها شش بازی تا به پایان رسیدن این فصل از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی ، رقابت بر سر آقای گلی در لیگ فوتبال اسپانیا در این فصل با وجود این که به داغی دوران حضور مسی و رونالدو نیست اما یک رقابت نزدیک است و جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید با بازیکنان دیگر در رقابت است.

در حال حاضر آرتم دووبیک از ژیرونا با هجده گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ فوتبال اسپانیا است. پس از این بازیکن جود بلینگام قرار دارد. ستاره انگلیسی رئال مادرید تا حالا 17 گل زده است. او در لیست رئال مادرید برای بازی مقابل رئال سوسیداد حضور دارد و باید دید که مقابل این تیم به میدان می رود یا خیر.

پس از بلینگام، آنته بودیمیر از اوساسونا قرار می گیرد. این بازیکن تا حالا 16 گل زده است و در تعقیب ستاره انگلیسی رئال مادرید است. الکساندر سورلوث از ویارئال و بورخا مایورال از ختافه با 15 گل در رده های بعدی هستند.

نکته جالب این جا است که در پنج گلزن برتر این فصل از رقابت های لالیگا هیچ بازیکنی از بارسلونا و اتلتیکو مادرید حضور ندارد.

1470