یک سوپرگل دیگر از اورونوف/ اعتراض میزبان؛ این گل خطا بود!

یک سوپرگل دیگر از اورونوف/ اعتراض میزبان؛ این گل خطا بود!

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر ازبکستانی پرسپولیس با یک شوت فوق‌العاده دروازه آلومینیوم را باز کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی حساس آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دقایقی پیش در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز شد و پرسپولیس خیلی زود در دقیقه 11 به گل رسید.

زننده این گل کسی نبود جز اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس. او در دقیقه 11 در یک دوئل با سید مهران موسوی در میانه زمین توپ را تصاحب کرد و خودش پا به توپ به سمت دروازه میزبان رفت. 

در این صحنه بازیکنان آلومینیوم غافلگیر شدند و روی ضد حمله پرسپولیس جا ماندند. عیسی آل کثیر هم با حرکت بدون توپ خودش فضا را برای اورنوف باز کرد. در حالی که به نظر می‌رسید اورونوفِ چپ‌پا قرار است به آل کثیر پاس بدهد اما این ستاره ازبک در آخرین لحظه تصمیمش را عوض کرد و خودش از کنار زمین وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه فوق‌العاده دیدنی توپ را به گوشه دروازه احمد گوهری فرستاد.

روی این گل بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم معترض بودند. چرا که اعتقاد داشتند اورونوف در دوئل با موسوی مرتکب خطا شده و از دستش استفاده کرده است اما امیر عرب براقی داور مسابقه چنین نظری نداشت و گل زیبای اورونوف را تایید کرد.

وینگر تکنیکی پرسپولیس روز 19 فروردین در بازی گل‌گهر و پرسپولیس هم یک سوپر گل دیدنی زده بود. اورونوف آن گل را با پای راست زده بود و گل امروزش را با پای چپ زد تا نشان بدهد توانایی ضربه زدن با هر دو پا را دارد.

اورونوف رو گل دوم پرسپولیس هم تاثیر بزرگی داشت. در درگیری‌های میانه میدان، توپ زمانی زیر پای اورونوف افتاد که او پشت به دروازه حریف بود. اما او با یک حرکت تکنیکی و سرعتی توپ را به صورت تک‌ضرب و عمقی به عیسی آل کثیر رساند که در موقعیت خوبی قرار داشت. عیسی هم با کمی خوش‌شانسی توانست گل دوم پرسپولیس را بزند.

1359