بودجه ای که مالک جدید منچستر یونایتد در تابستان برای این تیم در نظر گرفته

بودجه ای که مالک جدید منچستر یونایتد در تابستان برای این تیم در نظر گرفته

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه منچستر یونایتد در تابستان پیش رو، بودجه ای در حدود 100 میلیون پوند برای تقویت ترکیب خود در اختیار خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ تا چند ماه دیگر اولین فصلشان را با حضور مالک جدید خود، سر جیم راتکلیف که 27.7 سهام این تیم را خریداری کرده است، آغاز خواهند کرد. یونایتد تا به این لحظه تغییرات بسیاری را در ساختار باشگاه شاهد بوده که شامل جدایی جان مورتو و ریچارد آرنولد از کادر مدیریتی این تیم بوده است. تغییرات بزرگی در حوزه مدیران مربوط به جذب ابزیکنان جدید نیز در دست اقدام است که با اضافه شدن اومار برادا، جان اشورث و جیسون ویلکاکس به باشگاه منچستر یونایتد، مسئولیت ایجاد این تغییر در دستان این افراد قرار خواهد گرفت.

با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده توسط قانون فیرپلی مالی، شیاطین سرخ قادر نخواهند بود تا برای جذب بازیکنان جدید بی محابا هزینه کنند. به نقل از رسانه ESPN، منچستر یونایتد بودجه ای 100 میلیون پوندی را برای جذب استعدادهای جدید در اختیار خواهد داشت. هرگونه افزایش بودجه بیشتری، با فروش بازیکنان این تیم میسر خواهد شد. 

با توجه به اینکه یونایتد این روزها شرایط مساعدی ندارد، بسیاری از طرفداران این تیم از شنیدن این خبر و بودجه محدودی که برای تقویت تیم محبوبشان در نظر گرفته شده است، ناامید شده اند و باید دید که در نهایت پنجره نقل و انتقالاتی آتی برای شیاطین سرخ به چه شکلی پیش خواهد رفت.

2102