طلسم شکنی در اراک؛ رفیعی بالاخره گل خورد

طلسم شکنی در اراک؛ رفیعی بالاخره گل خورد

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین بیرانوند بعد از 4 کلین شیت برای پرسپولیس، امروز دو بار از آلومینیوم اراک گل خورد. 

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دقایقی پیش بازی دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس در اراک با تساوی دو بر دو در وقت‌های عادی به پایان رسید و بازی به وقت‌های اضافه رفت.

گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه اوستون اورونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 زدند. آلومنیوم هم در دقایق 85 و 5+90 توسط مهدی لیموچی و شروین بزرگ به گل رسید.

بازی هنوز تمام نشده است اما اتفاق مهمی که در این مسابقه افتاد شکسته شدن یک طلسم بزرگ در پرسپولیس بود. امیررضا رفیعی که تا پیش از این در 4 مسابقه به جای علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس ایستاده بود و موفق شده بود 4 کلین شیت ثبت کند بالاخره در این بازی دروازه‌اش باز شد. آن هم نه یک بار بلکه دو بار!

رفیعی در بازی‌های هفته‌های هفته‌های هجدهم مقابل ذوب آهن، بیست و دوم مقابل گل‌گهر سیرجان، بیست و سوم مقابل ملوان بندر انزلی و بیست و چهارم مقابل صنعت نفت آبادان در دروازه پرسپولیس دروازه‌بان پرسپولیس بود و در هر 4 مسابقه دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

اما امروز در بازی جام حذفی با آلومینیوم دو بار گل خورد و طلسم گل نخوردنش در بازی‌های پرسپولیس شکسته شد. البته این بازی در چهارچوب جام حذفی بود و رکورد رفیعی در بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس در بازی‌های لیگ همچنان پابرجاست.

1359