زمان برگزاری دادگاه مربوط به اتهامات مالی وارده به منچستر سیتی

زمان برگزاری دادگاه مربوط به اتهامات مالی وارده به منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی – ریچارد مسترز ادعا کرده است که منچستر سیتی قرار است در آینده نزدیک به دلیل 115 مورد اتهام نقض قوانین فیرپلی مالی، در دادگاه مورد بازخواست قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی، مدیر عامل لیگ برتر انگلیس در اوایل امسال تایید کرد که زمانی برای برگزاری این دادگاه معین شده است اما زمان دقیق آن را فاش نکرد. با توجه به اینکه فصل جاری رقابت‌های پریمیرلیگ در حال اتمام است، به نظر می‌رسد که درنهایت و پس از حدود یکسال از وارد شدن این اتهامات به باشگاه منچسترسیتی، اقداماتی در حال انجام است.

مسترز در اینباره گفت:" ما نمی‌توانیم در این مورد نظری دهیم، تاریخ آن مشخص شده است. این پرونده، در آینده نزدیک بسته خواهد شد. من نمی‌توانم چیز بیشتری در اینباره بگویم."

سیتی همیشه هرگونه خطایی را تکذیب کرده است، در حالی که طرفداران از این مسئله که چرا اورتون و ناتینگهام فارست، با وجود اتهامات کم‌تر، زودتر از این تیم جریمه شده اند. لیگ برتر انگلیس اذعان داشته که پرونده منچستر سیتی متفاوت است و دلیل آن هم عمق، مقیاس و پیچیدگی 115 اتهام وارده به این تیم است. قاعدتا پرونده سیتیزن‌ها زمان‌بر تر خواهد بود و برای اعلام جریمه احتمالی، بسیار بیشتر از پرونده اورتون و فارست به طول خواهد انجامید.

2102