تلاش آرسنال برای تمدید قرارداد ستاره برزیلی خود

تلاش آرسنال برای تمدید قرارداد ستاره برزیلی خود

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آرسنال مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با گابریل ماگالائش، ستاره برزیلی خط دفاع خود آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، این ستاره 26 ساله، در کنار ویلیام سالیبا در قلب خط دفاعی توپچی‌ها عملکردی درخشان را به نمایش گذاشته که باعث شده تا آرسنال در دو فصل متوالی در کورس کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد. آرسنال در حال حاضر با یک بازی بیشتر، جلوتر از منچستر سیتی که برای به دست آوردن چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ جزیره تلاش می‌کند، در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد. لیورپول نیز به عنوان ضلع سوم این رقابت برشمرده می‌شود اما باخت 0-2 این تیم به اورتون، امیدهای لک لک‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این فصل را خیلی کم کرده است. 

گابریل در حال حاضر تا سال 2027 با آرسنال قرارداد دارد اما به نقل از ایونینگ استاندارد، مذاکراتی برای تمدید قرارداد این ستاره برزیلی بین آرسنال و نمایندگان این بازیکن آغاز شده است. این مدافع مستحکم در فصل 24-2023، در تمام رقابت‌ها 46 بازی را برای توپچی‌ها به انجام رسانده تا جایگاه بسیار مهمی در ترکیب تیم آرتتا داشته باشد.

او در سال 2020 با قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند از تیم لیل راهی لندن شد و پس از نمایش خوب خود، دو سال بعد از آمدن به ورزشگاه امارات، قراردادی جدید و 5 ساله با قرمز پوشان به ثبت رساند. 

2102