کلانتری: از شانس‌های خیلی خوب خود بهره نبردیم

کلانتری: از شانس‌های خیلی خوب خود بهره نبردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: مقابل هوادار کم تجربه بودیم و اعتماد به نفس نداشتیم.

به گزارش فوتبالی، علی اصغر کلانتری پس از شکست ۳ بر یک مس سونگون مقابل هوادار در یک هشتم جام حذفی، اظهار داشت: صد در صد می‌دانستیم بازی با تیم خوب هوادار سخت است اما همانگونه که این تیم را تحسین کرده و صعود را به آنها تبریک می‌گویم اما باید یک تحسین هم نسبت به تیم شایسته خودم داشته باشم. واقعا اگر مقابل یک تیم لیگ برتری کم تجربه نبودند، شاید مشکلات زیادی برای هوادار ایجاد می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشته و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. شاید کم تجربه بودیم یا آن جلو اعتماد به نفس نداشتیم زیرا روال کار را از عقب خوب شروع کردیم‌. با این وجود از شانس‌های خیلی خوب خود در ۱۸ قدم بهره نبردیم.

سرمربی مس سونگون اضافه کرد: به هرحال جام حذفی شرایطش به همین شکل است. وقتی هم بازی ۲ بر یک بود، احساس می‌کردم می‌توانیم به گل برسیم اما بازهم در ضد حمله غافلگیر شدیم. ان‌شاءالله هوادار در ادامه راه موفق باشد.. 

کلانتری درمورد اعتراض نیمکت‌نشین‌های ۲ تیم، گفت: به ۲ صحنه مشکوک بودیم اما به قول غلامحسین پیروانی ان‌شاءالله من اشتباه کنم. روی صحنه پنالتی لول دروازه‌بان هوادار خروج کرد و توپ ارسال شد. در شرایطی که مهاجم ما می‌خواست توپ را با سر پشت دروازه‌بان بزند اما او با بازیکن ما برخورد شدید داشت که داور سوت زد و خطای غیرمستقیم را به سود هوادار اعلام کرد. 

وی ادامه داد: حدود دقیقه ۸۰ هم شارژ روی مهاجم ما را نگرفتند. نمی‌خواهیم بحثی کنیم که موردی پیش بیاید اما این ۲ صحنه برای من مشکوک بود که فیلم را می‌بینم و امیدوارم اشتباه کرده باشم.

2636