گوهری، چهره ویژه بازی پرسپولیس و آلومینیوم؛ با دستهایش انتقام گرفت!

گوهری، چهره ویژه بازی پرسپولیس و آلومینیوم؛ با دستهایش انتقام گرفت!

 پایگاه خبری فوتبالی- احمد گوهری چهره ویژه بازی پرسپولیس با آلومینیوم بود. 

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بانی که قرضی از پرسپولیس به اراک آمده و در بازی امشب با یک سوپر سیو، باعث بازگشت دقایق پایانی اراکی‌ها به بازی شد. خود گوهری زیاد راضی نبود که از پرسپولیس جدا شد و حتی قرضی به یک تیم دیگر برود اما در نهایت یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس او را نخواستند و او با دلخوری به آلومینیوم اراک رفت.

 در دقیقه نود و دوم بازی امشب آلومینیوم و پرسپولیس و در شرایطی که بازی با نتیجه 1-2 به سود پرسپولیس در جریان بود، احمد گوهری با یک واکنش عالی، از گل سوم پرسپولیس جلوگیری کرد تا دو دقیقه بعد آلومینیوم روی گل شروین بزرگ بازی را به تساوی کشانده و در در جام حذفی باقی بماند و بازی به وقتهای اضافه کشیده شود.

گوهری در وقتهای اضافه، باز هم با دو گل از پرسپولیس دریافت کرد اما این پایان بازی نبود و آلومینیوم باز هم توانست کامبک بزند و بازی را به پنالتی بکشاند.

 اوج هنرنمایی گوهری در این بازی در ضربات بی رحم پنالتی اتفاق افتاد. جایی که گوهری توانست پنالتیهای دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کند و آلومینیوم را به مرحله بعدی جام حذفی برساند و نفر اول این دیدار باشد. 

گوهری که در تقابل قبلی آلومینیوم و پرسپولیس در جام حذفی، عضو پرسپولیس بود و باخت خانگی تیمش در ورزشگاه آزادی را تجربه کرد، امشب به عنوان شماره یک آلومینیوم، روز فوق‌العاده‌ای را جلوی طرفداران تیمش، پشت سر گذاشت.

7899