اینتر هم شرایط جذب مهاجم هلندی بولونیا را بررسی می‌کند

اینتر هم شرایط جذب مهاجم هلندی بولونیا را بررسی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- یاشوا زیرکزی، یکی از گزینه‌های اینتر میلان برای تقویت خط حمله در فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، یاشوا زیرکزی در این فصل در پیراهن بولونیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته. او زیر نظر تیاگو موتا توانست به اوج دوران فوتبالش تا به اینجای کار برسد. او به همراه تیمش در رتبه چهارم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و باید آن‌ها را پدیده این فصل فوتبال ایتالیا بدانیم. عملکرد درخشان زیرکزی در این فصل باعث شد تا باشگاه‌های زیادی، از جمله باشگاه‎‌های انگلیسی به این بازیکن جلب شود؛ اما هنوز تردیدهایی در خصوص انطباق این مهاجم هلندی با شرایط لیگ برتر انگلیس وجود دارد.

زیرکزی خودش را در سری آ ثابت کرده و شاید بتوان گفت ماندن در این لیگ، یک انتخاب درست و مطمئن برای او است. از بین تیم‌های ایتالیایی، اینتر بیشترین علاقه را به جذب او دارد.

به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، اینتر بر خلاف سایر رقبا، برای جذب این بازیکن عجله دارد. افعی‌ها می‌خواهند هرطور که هست یک بازیکن تاثیرگذار به جمع مهاجمان خود اضافه کنند. باشگاه بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش این بازیکن قیمت‌گذاری کرده است.

اینتر برنامه دارد با فروش چند بازیکن خود مثل کاربونی و استانکوویچ، شرایط خرید زیرکزی را فراهم کند. مشخصا اینتری‌ها به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل آینده هستند. آن‌ها تقریبا خرید مهدی طارمی از پورتو را هم نهایی کردند و نیم‌نگاهی به جذب رایگان آنتونی مارسیال دارند. احتمالا الکسیس سانچز و آرناتوویچ در تابستان پیش رو از جمع آبی‌ومشکی‌های شهر میلان جدا شوند و چند بازیکن دیگر جایگزین شوند.

1428