امان از آلومینیوم فغان از اراک؛ متخصص شکست پرسپولیس

امان از آلومینیوم فغان از اراک؛ متخصص شکست پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- گربه سیاه لقبی نیست که بیخود به تیم آلومینیوم اراک داده باشند.

به گرارش فوتبالی، این تیم به معنای واقعی یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیسی‌ها در هر جامی است. گویا آلومینیوم اراک در لیگ برتر و جام حذفی آمده تا هر جور که می‌تواند پرسپولیسی‌ها را اذیت کند. پرسپولیس که این روزها یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ است باز هم با ترس و لرز به اراک رفت. آنها می‌دانستند در هر شرایطی که باشند باز هم باید از اراکی‌ها بترسند. 

یک سال و نیم پیش آلومینیوم با پیروزی 3 بر 2 برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حذف تیم گل‌محمدی از این بازی‌ها را رقم زد و حالا این بار ضربات پنالتی همان سناریو را برای ویرا و تیمش تکرار کرد. حالا آلومنیوم و اراک نه تنها گربه سیاه پرسپولیس هستند که بدترین روزهای اوسمار روی نیمکت قرمزها را هم رقم زده‌اند. شکست در اولین بازی اوسمار روی نیمکت در بازی‌های لیگ و حالا پایان کار او در جام حذفی باز هم این اسم آشنا.

از اولین روز حضور آلومینیوم در لیگ برتر پرسپولیس در ده رویارویی با این تیم پنج بار شکست خورده است. در حالی که 3 باخت برابر سپاهان در 10 بازی دارد و در استقلال در این بازی زمانی نباخته است. 

تیم ویرا در 9 بازی لیگ برتر تنها 3 بار دروازه‌اش باز شده بود که 2 گل را بازیکنان این تیم وارد دروازه خودی کرده بودند و آلومینیوم تنها تیمی بود که دروازه قرمزها را باز کرده بود. تیم ویرا 7 گل دریافت کرده که 5 گل آن به اسم بازیکنان آلومینیوم است.  

پرسپولیسی ها باید هم از آلومینیوم بترسند چرا که چندین جام را اراکی ها از پرسپولیس گرفته اند.

4326