غیر رسمی؛ آرنه اسلات سرمربی لیورپول شد

غیر رسمی؛ آرنه اسلات سرمربی لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی- آرنه اسلات سرمربی بعدی لیورپول خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو قرارداد سه ساله آرنه اسلات با لیورپول نهایی شده واین مربی به زودی با پرداخت ۱۵ میلیون یورو به باشگاه فاینورد سرمربی بعدی لیورپول پس از یورگن کلوپ خواهد بود.‌ جزییات ۱۵ میلیون یورو پیشنهادی لیورپول برای اسلات به این شکل است که مبلغ ۱۰ میلیون یورو از این میزان پرداخت متعلق به خود اسلات و مبلغ  ۵ میلیون یورو نیز برای دستیاران او در نظر گرفته شده است. البته بحث مهم در این مورد توافق دو باشگاه لیورپول و فاینورد بود و رسیدن به مرحله ارسال پیشنهاد کتبی که به نظر صورت گرفته است

در سالیان قبل مربیانی از لیگ هلند خارج شدند که با استعداد ترین آنها اریک تن هاگ بود که در منچستریونایتد دچار مشکل شد. همچنین پیتر بوش پس از پیوستن به دورتموند اخراج شد. حالا نوبت آرنه اسلات است که خود را نشان دهد و به نظر می رسد اوضاع برای او با بقیه متفاوت باشد.

شروع دوران اسلات در لیورپول پس از دوران تقریبا ده ساله یورگن کلوپ در این باشگاه خواهد بود و البته خیلی مسائل در لیورپول تغییر خواهد کرد. انتظار این است لیورپول سه خرید در تابستان داشته باشد و فوتبال هجومی و مالکانه در لیورپول را سال آینده ببینیم و به نظر می رسد برای ایجاد یک تیم خوب باشگاه لیورپول به اسلات زمان خواهد داد.

۱۰۰۹