اسماعیلی‌فر؛ ستاره‌ خاموش این روزهای پرسپولیس!

اسماعیلی‌فر؛ ستاره‌ خاموش این روزهای پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- دانیال اسماعیلی‌فر در بازی‌های این فصل پرسپولیس اشتباهات تاثیرگذاری داشته است. 

به گزارش فوتبالی، شاید در پایان نیمه اول جدال پرسپولیس با آلومینیوم، همه هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند که سند صعودشان به جمع هشت تیم برتر مسابقات جام حذفی مهر شده و شمار بردهای متوالی تیم‌شان در سال جدید به عدد ۴ می‌رسد اما وقوع اتفاقات عجیب و غریب در اواخر بازی همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داد! 

پرسپولیس بازی برده را با تساوی دو بر دو عوض کرد و حتی در وقت‌های اضافه با این که نتیجه را ۴ بر دو کرد بازهم نتوانست شرایط را به نفع خود نگه دارد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد! فارغ از این بحث‌ها آن چیزی که در مسابقه امروز قرمزها بیشتر نمایان شد عملکرد نه‌چندان خوب دانیال اسماعیلی‌فر بود. 

مدافع راستی که فصل گذشته مستقیما از سپاهان راهی پرسپولیس شد تا جای رامین رضاییان را در دفاع راست پر کند و اتفاقا فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و نقش مهمی در کسب سه گانه داخلی پرسپولیس ایفا کرد اما با این وجود از شروع فصل جاری تا به این ‌جای کار او با مرتکب شدن چند اشتباه تاثیرگذار نشان داده که از دوران خوب خود حسابی فاصله گرفته و مهره شش‌دانگی در جناح راست پرسپولیس نیست.

اسماعیلی‌فر در جریان بازی حساس پرسپولیس با الدحیل که نتیجه رقم خورده در آن شکاف‌ها را میان یحیی گل‌محمدی و هواداران بیشتر کرد با پر کردن آفساید، اشتباه جبران‌ناپذیری روی اولین گل دریافتی تیمش داشت!

اگر از آسیا فاصله بگیریم به همین هفته گذشته می‌رسیم که او در اشتباهی باورنکردنی بعد از گلزنی مقابل صنعت نفت با انجام یک خوشحالی منشوری بازی تاثیرگذار با سپاهان را به علت محرومیت از دست داد! 

در بازی با آلومینوم هم که او یکی از دو پنالتی پرسپولیس مقابل آلومینیوم را از دست داد تا روی حذف تیمش تاثیر مستقیم داشته باشد! این اتفاقات باعث شده برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی حسابی از او انتقاد کنند.

۹۰۹۸