بخشی از کادرفنی فاینورد همراه آرنه اسلات به لیورپول می روند

بخشی از کادرفنی فاینورد همراه آرنه اسلات به لیورپول می روند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از مذاکرات نهایی باشگاه لیورپول با تیم فاینورد هلند برای حضور آرنه اسلات دستیاران او در انگلیس هم تا حد زیادی مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه با تماس باشگاه لیورپول با تیم و ارائه پیشنهاد برای جذب آرنه اسلات شانس حضور این مربی هلندی در لیورپول بسیار بالا رفت حالا هوادارن تیم انگلیسی منتظر معرفی کادر فنی مربی جدید خود هستند. به نظر می رسد در کنار آرنه اسلات نفر دوم کادرفنی اسلات یعنی سیپاک هولشوف نیز به لیورپول خواهد آمد. اسلات همچنین به دنبال این است که مسئول عملکرد بازیکنان در فاینورد یعنی روبن پیترز و آنالیزور تیم هلندی یعنی اتین رینن را هم با خود به لیورپول ببرد.

باشگاه فاینورد هلند حداقل ۸.۶ میلیون پوند برای فسخ قرارداد این مربی میخواهد اما رقم کلی قرارداد از این مبلغ بیشتر خواهد بود و با توجه به اینکه اسلات قصد دارد چند نفر از همکاران خود در فاینورد را هم به لیورپول ببرد این رقم تا ۱۵ میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد. البته به احتمال فراوان تیم فاینورد اجازه نخواهد داد که تمام کادر فنی این باشگاه از تیم جدا شوند.

منابع نزدیک به رختکن تیم لیورپول در ساعات پیش مدعی شدند که بازیکنان تیم از حضور آرنه اسلات فوق العاده خوشحال هستند اما در حال حاضر تمام تمرکز آنها بر روی ادامه فصل و پایان دوره یورگن کلوپ با شرایطی به یاد ماندنی است.

۱۰۰۹