عکس؛ تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال سوسیداد برای داوید سیلوا

عکس؛ تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال سوسیداد برای داوید سیلوا

پایگاه خبری فوتبالی - پیش از شروع بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه خانگی تیم رئال سوسیداد یک مراسم ویژه برای داوید سیلوا برگزار شد و به این بازیکن سابق دنیای فوتبال ادای احترام شد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سی و سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند و در این بازی رئال سوسیداد میزبان بود. پیش از شروع بازی، دو تیم یک تونل افتخار تشکیل دادند و این کار را برای داوید سیلوا انجام دادند. داوید سیلوا در تاریخ 27 جولای سال 2023 بود که به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را آویخت. آخرین باشگاه او رئال سوسیداد بود که از سال های 2020 تا 2023 در آن توپ می زد.

داوید سیلوا بین سال های 2010 تا 2020 در منچسترسیتی حضور داشته است و به نوعی یکی از اسطوره های سیتیزن ها هم محسوب می شود. او سابقه بازی در تیم های والنسیا، ایبار و سلتاویگو را هم دارد و به همراه تیم ملی اسپانیا دو بار قهرمان جام ملت های اروپا و یک بار قهرمان جام جهانی شده است.

داوید سیلوا در عکس تیمی بازیکنان رئال سوسیداد در ابتدای بازی حضور داشت و به این ترتیب به این بازیکن سابق ادای احترام شد.

1471