یوونتوس در اندیشه جذب مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید

یوونتوس در اندیشه جذب مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید در آستانه انتقال به یوونتوس، باشگاه سابقش قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، در نیم‌فصل نخست، آلوارو موراتا یکی از آماده‌ترین مهاجمان اروپا بود. بازیکنی که در کنار آنتوان گریزمان روزهای خوبی رو پشت سر می‌گذاشت، اما در نیم‌فصل دوم از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفت و پس از تحمل دوران مصدومیت و بازگشت به میادین، نتوانست مانند ابتدای فصل برای روخی بلانکو بدرخشد. افت کیفیت او در نیم‌فصل دوم با افت کلی تیم اتلتیکو مادرید همراه شد.

این مهاجم اسپانیایی در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه چند باشگاه ایتالیایی قرار داشت، اما در نهایت ترجیح داد در اتلتیکو مادرید بماند. او در زمستان با هر سه تیم سرشناس لیگ ایتالیا، یعنی یوونتوس، میلان و اینتر مذاکره کرد و حتی با اینتر به توافقات اولیه دست یافت، اما در نهایت این معامله به سرانجام نرسید.

حالا گفته می‌شود که این بازیکن دوباره در آستانه انتقال به سری آ قرار گرفته، اما این بار یوونتوس به صورت جدی خواهان جذب او است. به نقل از رسانه توتو یووه، موراتا با یوونتوس به توافق رسیده و احتمالا فصل آینده رقیب دوشان ولاهوویچ باشد. گفته می‌شود مدیران بیانکونری قصد دارند در هفته‌های آتی پیشنهادی 12 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه کنند.

اگر یوونتوس موراتا را به خدمت بگیرد، احتمالا به آرکادیوژ میلیک، مهاجم لهستانی خود اجازه جدایی خواهد داد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا موراتا برای بار سوم به یوونتوس می‌پیوندد یا خیر؟ او پیش از این در دو دوره مختلف به یوونتوس پیوسته بود.

1428