قهرمانی پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه به تعویق افتاد

قهرمانی پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه به تعویق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و لوآور به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن در صورتی که می توانست در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را بگیرد، قهرمانی اش قطعی می شد. حالا اما شرایط به شکلی پیش رفت که این قطعی شدن قهرمانی به تعویق افتاد. البته پاریسی ها با یک بازی بیشتر از موناکو دوازده امتیاز بیشتر از این تیم دارند.

پاری سن ژرمن در بازی بعدی خود قرار است چهارشنبه از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف بروسیا دورتموند برود و بازی خود را در دور رفت مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار کند. در حقیقت پی اس جی پیش از بازی مقابل دورتموند متوقف شد. دورتموند هم بازی خود را مقابل لایپزیش با نتیجه چهار بر یک باخت.

در این بازی گل های پی اس جی را بارکولا، حکیمی و گونچالو راموس ( در آخرین لحظات بازی ) به ثمر رساندند. در نیمه اول این بازی عثمان دمبله درون میدان بود و در ابتدای نیمه دوم کیلیان امباپه به جای او وارد میدان شد.

تماشای گل راموس در دقیقه 95

1470