تنها تیمی که می‌تواند مقابل پرسپولیس «دبل» کند!

تنها تیمی که می‌تواند مقابل پرسپولیس «دبل» کند!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان تنها تیم در این فصل لیگ برتر است که این فرصت را دارد تا بتواند در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس به برتری برسد.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه و از هفته بیست و پنجم دو تیم پرسپولیس و سپاهان 12 اردیبهشت در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که پرسپولیس با 52 امتیاز در رده دوم است و سپاهان با 45 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.   

تعداد بازی‌های دو تیم برابر است و هیچ بازی عقب‌افتاده‌ای باقی نمانده است. سپاهان در صورت پیروزی می‌تواند فاصله خود با پرسپولیس را به 4 امتیاز کاهش داده و به کسب سهمیه لیگ نخبگان فصل آینده آسیا امیدوار بماند.

اما به غیر از این گمانه‌زنی‌ها یک مورد دیگر باقی مانده که به سپاهان این شانس را می‌دهد تا برای سومین بار در ادوار مختلف لیگ برتر در دو بازی رفت و برگشت مقابل قرمزپوشان پایتخت به برد برسد و تبدیل به تنها تیمی شود که در این فصل مقابل پرسپولیس «دبل» می‌کند.

دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. آنها در پنجمین و سیزدهمین دوره لیگ برتر هم موفق شده بودند که رفت و برگشت پرسپولیس را شکست بدهند و این اتفاق برای پرسپولیس فقط یک بار در شانزدهمین دوره لیگ افتاده است.

شاگردان ژوزه مورایس در حالی خود را برای این دیدار آماده می‌کنند که تیم پرسپولیس با 13 گل خورده بهترین خط دفاع برتر لیگ را تا این مقطع از لیگ در اختیار دارد. آنها در هفته دهم مقابل سپاهان و هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم با نتیجه مشابه یک بر صفر، طعم شکست را چشیده‌اند. حالا باید منتظر ماند و دید که در دیدار روز چهارشنبه دو تیم، چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

1229