حسینی یا اوسمار؟ وقت زیاد است!

حسینی یا اوسمار؟ وقت زیاد است!

پایگاه خبری فوتبالی- مجتبی حسینی به کابوس اوسمار تبدیل شده است. یک مربی‌ که می‌توانست به جای کابوس، جانشین او باشد!

به گزارش فوتبالی، بازی پرسپولیس و آلومینیوم یک تقابل جالب میان نیمکت دو تیم بود. مجتبی حسینی، دستیار سابق یحیی گل‌محمدی و گزینه‌ای است که گفته می‌شد این مربی برای جانشینی خودش معرفی کرده بود. 

گزینه‌ای که با موافقت مدیر باشگاه روبرو نشد و آنها گزینه مورنظر خود یعنی اوسمار ویرا را روی نیمکت نشاندند. بازی پرسپولیس و آلومینیوم فرصت جالبی بود تا توانایی‌های فنی این دو گزینه سرمربیگری پرسپولیس سنجیده شود.

یک مربی‌ که در این بازی نمره قبولی گرفت و توانست توانایی‌های فنی خودش را بیشتر به نمایش بگذارد روی نیمکت آلومینیوم نشسته بود.

 البته این نمره قبولی فقط به واسطه صعود کردن در ضربات پنالتی به او داده نشده است. روند بازی آلومینیوم و 2 بار کامبک زدن مقابل تیمی مانند پرسپولیس که در چند هفته گذشه گل‌زدن به آن کار غیرممکنی بود در این نمره تاثیرگذار بود.

 تعویض‌ها و تصمیماتی که نشان از هوش بالای حسینی و توانایی او در بازی‌خوانی حریف و پتانسیل مربی‌گری اش است. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که حتی بارها شکست‌دادن پرسپولیس و توانایی بردن این تیم که حسینی بارها آن را به نمایش گذاشته و بردن این دوئل مهم از اوسمار تاییدی بر این نیست که او گزینه بهتری از سرمربی برزیلی بود.

 مجتبی حسینی پیش از این هم بارها یحیی گل‌محمدی را شکست داده بود اما به معنای این نیست که توانایی‌های فنی بیش از او دارد.

می شود گفت حسینی یک مربی بسیار خوب و سطح بالا و کاربلد است که راه شکست‌دادن غول‌ها را هم خوب می‌داند. با این حال در فوتبال ما بارها و بارها ثابت شده که هر مربی غول‌کش نمی‌تواند هدایت غول را هم خیلی خوب بلد باشد. 

حسینی مطمئنا یکی از گزینه‌های همیشگی پرسپولیس خواهد بود و در آینده نشان خواهد داد که آیا گزینه خوبی برای سرمربیگری این تیم است یا نه. اما تا آن زمان هواداران امیدوارند که روز به روز بهتر و قوی‌تر شود و نشان دهد که تصمیم یحیی در مورد او درست بوده است.

4326