طلسم ریگی گریبان‌گیر پرسپولیس می‌شود؟

طلسم ریگی گریبان‌گیر پرسپولیس می‌شود؟

 پایگاه خبری فوتبالی- مسعود ریگی جزو بازیکنانی است که در هر سه تیم پرافتخار لیگ برتر یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده است اما در کمال تعجب تا به امروز هرگز با جام قهرمانی لیگ برتر، عکس یادگاری نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، در بیست و دوره قبلی لیگ برتر، 17 قهرمانی به سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان رسیده است. در طول تاریخ 9 بازیکن در همه این سه تیم بازی کرده‌اند که مسعود ریگی یکی از آنهاست. هافبک دفاعی سی و سه ساله که امسال سیزدهمین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما تا امروز، قهرمان لیگ نشده است.

ریگی در تیر 98 از شهر خودرو به استقلال پیوست. در پایان فصل اما استقلال با اختلاف 14 امتیازی نسبت به پرسپولیس صدرنشین، نایب قهرمان شد و دست ریگی از جام کوتاه ماند. مسعود یک فصل بعد از استقلال جدا شد و در شهریور 1400 راهی سپاهان شد اما در پایان آن فصل، طلایی‌پوشان نتوانستند قهرمان شوند و استقلال، تیم قبلی ریگی، قهرمان بدون باخت رقابتها شد. 

با توجه به اینکه ریگی امسال در پرسپولیس توپ می‌زند، هواداران این تیم امیدوارند که طلسم ریگی، شامل حال تیم محبوبشان نشود.

در پایان هفته بیست و چهارم، قرمزها با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین، در رتبه دوم قرار دارد و اگر تغییری در جدول ایجاد نشود، ریگی و پرسپولیس، نایب قهرمان خواهند شد و قطعا ریگی بیشتر از هر پرسپولیسی دیگری امیدوار است که امسال، خبری از تکرار طلسم او نباشد.

7899