آلومینیوم در دو جام؛ حسینی روی لیموچی حساب می‌کند

آلومینیوم در دو جام؛ حسینی روی لیموچی حساب می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد مهدی لیموچی در ترکیب آلومینیوم فراتر از حد انتظار بوده است. 

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک که در این فصل عملکرد قابل قبولی با مجتبی حسینی داشته و به استخوان گلوگیری برای مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بدل شده است از یک پدیده در ترکیب خود رونمایی کرده که حتی چشم امیر قلعه‌نویی در تیم ملی را هم گرفته است! مهدی لیموچی که در تابستان سال گذشته و بنابرنظر مجتبی حسینی از پیکان راهی آلومینیوم شد به خوبی در این تیم جا افتاده و به یک بازیکن پخته‌ای در جناح چپ ایرالکو بدل شده است. 

لیموچی که اصالتا کازرونی است و سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر قشقایی و فولاد را در کارنامه دارد چون در پیکان هم شاگرد حسینی بود در آلومینیوم زیرنظر او به یک بازیکن اثرگذار بدل شده و در هر بازی عملکرد درخشانی را از خود برجای می‌گذارد؛ او که در همین بازی دو روز قبل پرسپولیس مقابل آلومینیوم مسبب اصلی حذف دراماتیک قرمزها در جام حذفی بود و هر وقت که خواست خط دفاعی پرسپولیس را اسیر تکنیک و خواسته‌های خود کرد به خوبی نشان داد که بی‌جهت نیست در فیفادی قبلی نظر امیر امیر قلعه‌نویی را نسبت به خود جلب کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

جدا از این که لیموچی اگر بتواند همین روند خود را حفظ کند می‌تواند در باشگاه‌های بزرگتری بازی کند آمار خوبی را هم در این فصل با پیراهن آلومینیوم در بحث گلزنی و گلسازی از خود برجای گذاشته است. این ستاره 24 ساله در 24 مسابقه‌ای که این فصل در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده 6 گل زده و 2 پاس گل داده است. خیلی‌ها می‌گویند لیموچی با توجه به سبک بازی‌اش می‌تواند مهدی قایدی دوم باشد و در قد و قواره باشوی بوشهری بدرخشد.

9098