صحنه‌ای که سرنوشت پرسپولیس در جام حذفی را تغییر داد (عکس)

صحنه‌ای که سرنوشت پرسپولیس در جام حذفی را تغییر داد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اگر بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت دقیقه 92 خود در بازی با آلومینیوم را می‌دانستند اتفاقات متفاوتی برای‌شان رقم می‌خورد!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که جمعه شب به دراماتیک‌ترین شکل ممکن از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، بیشتر از همه حسرت موقعیتی را می‌خورد که در وقتهای اضافه از دست داد.

در دقیقه 92 و در شرایطی که شاگردان ویرا، 2 بر یک از آلومینیوم پیش بودند، در یک موقعیت ایده‌آل، علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر با احمد گوهری دو به تک شدند و فرصت داشتند با زدن گل سوم، صعودشان به مرحله بعدی جام حذفی را جشن بگیرند اما تعارف این دو نفر و در ادامه پاس کم‌قدرت دانیال اسماعیلی‌فر به علی نعمتی باعث شد تا احمد گوهری که از دروازه بیرون آمده بود، توپ را دفع کند و در ادامه و در دقیقه 95، شروین بزرگ گل دوم تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

به هرحال اگر آن توپ گل می‌شد الان همه چیز به کام پرسپولیس بود و قرمزها به جمع هشت تیم برتر مسابقات جام حذفی راه پیدا می‌کردند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف سپاهان در یک دیدار فوق‌العاده حساس می‌رفتند اما گوهری که از پرسپولیس به آلومینیوم آمده بود، کاری کرد که وقتی به خانه رسید، بیشتر از قبل بابت نوشته‌ای که در خانه‌اش گذاشته بود، خوشحال شود.

9098