آرزوی گلات ربیعی مقابل تراکتور برآورده نشد

آرزوی گلات ربیعی مقابل تراکتور برآورده نشد

پایگاه خبری فوتبالی - محمد ربیعی، بالاخره پس از چهار پیروزی پیاپی مقابل تراکتور شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور بالاخره توانست اولین پیروزی سال جدید خود را در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن به دست آورده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. بردی که برای تی‌تی‌ها از جهت دیگری هم ارزشمند محسوب می‌شود چرا که این تیم بالاخره توانست مقابل محمد ربیعی شکست نخورد!

ربیعی که توانسته بود هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته و این فصل را با مس رفسنجان و ذوب‌آهن از تراکتور برنده شود، در شرایطی برای پنجمین بار مقابل این تیم قرار می‌گرفت که با صعود به مرحله بعدی جام حذفی، می‌توانست به گلات شیرینی برابر این تیم دست یابد.

اما در نهایت طلسم باخت‌های سریالی تراکتور به ربیعی با تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه و برد در ضربات پنالتی شکست تا آرزوی رسیدن به پنج پیروزی پیاپی برای این سرمربی برآورده نشود و حمید مطهری در اولین گام اتفاق ویژه‌ای را برای تراکتور با صعود به دور بعد رقم بزند.

نکته جالب صحبت‌های ربیعی در پایان این مسابقه این بود که سرمربی ذوبی‌ها معتقد بود سبک بازی تراکتور نسبت به دو هفته قبل تفاوت بسیاری کرده بود که به نظر ربیعی نتوانست با تغییرات اعمال شده مقابل حریف محبوبش به پیروزی برسد و به نظر قلق برد تی‌تی‌ها با پاکو خمز را به خوبی از بر بوده است!

1997