حمایت ستاره سابق منچستریونایتد از کاپیتان پرتغالی

حمایت ستاره سابق منچستریونایتد از کاپیتان پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان ماتا ستاره اسپانیایی اسبق منچستریونایتد به تمجید از برونو فرناندز کاپیتان فعلی این باشگاه پرداخت و او را بهترین گزینه برای بستن بازوبند کاپیتانی دانست. 

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز از زمان بستن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد، بارها به خاطر رفتارش در داخل زمین مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری معتقدند که او اصلاً لایق این جایگاه نیست. 

اما خوان ماتا بازیکن سابق شیاطین سرخ و چلسی در گفت و گویی با ESPN راجع به این هافبک طراح گفت: "از نظر من، او یک رهبر و لیدر فوق العاده است و لایق بستن بازوبند کاپیتانی می باشد.  این به خاطر کارهایی که در چند بازی گذشته انجام داده نیست. می دانم او 2 گل زده و یک بازی فوق العاده مقابل شفیلد یونایتد داشت. کافیست نگاهی به عملکرد باثباتش در طول چند سال اخیر بیاندازید تا بفهمید کاری که او برای منچستریونایتد انجام می دهد، فوق العاده است. او یک بازیکن سطح بالا و یک انسان بسیار فروتن است. به نظرم باشگاه باید حول محور او چیده شود و برونو فرناندز می تواند دوباره منچستریونایتد را به موفقیت بازگرداند. او به خوبی با محیط باشگاه خودش را وفق داده و هر مربی از داشتن چنین بازیکنی خوشحال است."

4416