تونل وحشت واقعی برای بازیکن سپاهان؛ زکی‌پور حسابی مضروب شد!

تونل وحشت واقعی برای بازیکن سپاهان؛ زکی‌پور حسابی مضروب شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان سپاهان امروز به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور برای او تونل وحشت درست کردند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مراسم‌های که بین بازیکنان یک تیم فوتبال مرسوم است تشکیل دادن تونل خوشامدگویی برای بازیکنان جدید است که به آن «تونل وحشت» می‌گویند. هر بازیکنی که به تیم جدیدی می‌رود در اولین روز حضورش در تمرین تیم جدید، از میان تونلی که بازیکنان تشکیل می‌دهند عبور می‌کنند و بازیکنان در هنگام عبور از تونل ضرباتی به آرامی به او می‌زنند و به این شکل به او خوشامدگویی می‌کنند. اما بعضا این ضربات شدت بیشتری پیدا می‌کند!

این اتفاق تقریبا در همه کشورها و باشگاه‌های جهان رخ می‌دهد و تصاویری که از آن پخش می‌شود مورد توجه طرفداران تیم‌ها قرار می‌گیرد.

امروز کانال رسمی باشگاه سپاهان فیلمی از تمرینات این تیم را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بازیکنان به مناسبت جشن تولد میلاد زکی‌پور یک تونل وحشت درست کرده‌اند. زکی‌پور یکی از بازیکنانی است که  با بیشتر بازیکنان سپاهان رابطه خوبی دارد و با آنها شوخی می‌کند. به همین دلیل بازیکنان هم با او شوخی‌های زیادی انجام می‌دهند.

در فیلمی که باشگاه سپاهان منتشر کرده است مشخص است که زکی‌پور با اطلاع از آنچه در تونل انتظارش را می‌کشد تمایل چندانی به وارد شدن به تونل ندارد! از طرفی بازیکنان و رفقای او هم بی‌صبرانه منتظر عبور میلاد از تونل هستند تا او را حسابی کتک بزنند و مضروب کنند!

زکی‌پور بالاخره تصمیم می‌گیرد وارد تونل شود. او از مقابل چند نفرِ ابتدایی تونل به آرامی عبور می‌کند اما از جایی که رفقای صمیمی‌ترش انتظار او را می‌کشند سرعتش را بیشتر می‌کند و حتی سعی می‌کند با یک پرش و یک ضربه رزمی‌کارانه، به آنها اجازه نزدیک شدن و ضربه زدن را ندهد.

اما بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، کاوه رضایی، محمد دانشگر و بیشتر از همه شهریار مغانلو سعی می‌کنند ضربات محکم‌تری به میلاد بزنند. مغانلو البته به یکی دو ضربه بسنده نمی‌کند و تا جایی که در توانش هست میلاد را دنبال می‌کند و به او ضربه می‌زند. تا جایی که بیم آن می‌رود که زکی‌پور مصدوم هم بشود!

مشابه این اتفاق در ابتدای فصل هم رخ داد و بازیکنان سپاهان برای خوشامدگویی به رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری تونل درست کردند و آنها را در تونل حسابی مورد لطف خودشان قرار دادند.

1359