همه پرسپولیسی‌هایِ فعلی سپاهان؛ مغضوبان یحیی

همه پرسپولیسی‌هایِ فعلی سپاهان؛ مغضوبان یحیی

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین بازی هفته بیست و پنجم و مهمترین بازی این هفته، میزبانی پرسپولیس از سپاهان است

به گزارش فوتبالی، دیداری که نتیجه‌اش قرار است بخش زیادی از معادلات بالای جدول را در فاصله 5 هفته به پایان حل و فصل کند. سپاهان در این بازی، روی 4 بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند، حساب ویژه‌ای باز کرده است. این 4 نفر در مقاطع مختلف برای پرسپولیس بازی کردند ولی همگی‌شان را می‌توان جزو مغضوبان یحیی گل‌محمدی قرار داد و علت ترک قرمزها را هم، همین عامل دانست.

شهریار مغانلو

آقای گل فصل قبل و فعلی لیگ برتر، حضور چندان موفقی در پرسپولیس نداشت هرچند مهاجمی درخشان‌تر از محبوبان گل‌محمدی مانند تمیروف، پریرا و حتی زاهدی بود. مغانلو با ترک سانتاکلارا برای نیم‌فصل به صورت قرضی راهی پرسپولیس شد و تنها 22 بازی برای آنها انجام داد شامل 13 بازی در لیگ برتر. او در این تعداد بازی، 8 گل زد که 4 تا در لیگ بود و 4 تا در لیگ قهرمانان آسیا. او با پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر و هم فاتح سوپرجام شد.

رامین رضاییان

در 3 مقطع مختلف پیراهن پرسپولیس را به تن کرد ولی هرگز موفق نشد با جام قهرمانی لیگ برتر دور افتخار بزند. او در لیگ شانزدهم که پرسپولیس قهرمان شد، بازیکن این تیم بود ولی توسط برانکو بعد از هفته بیست و دوم، کنار گذاشته شد. رضاییان درمجموع 57 بار پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و در این بازیها، 9 گل زد و 11 پاس گل داد. 3 بازی او در جام حذفی، یکی در لیگ قهرمانان آسیا و بقیه در لیگ برتر بود. او با پیراهن پرسپولیس هم به سپاهان گل زده و هم پاس گل داده است.

رضا اسدی

از فوتبال اروپا (سنت‌پولتن اتریش) که برگشت، راهی پرسپولیس شد ولی زیاد در این تیم دوام نیاورد و خیلی زود، پیراهن قرمز را از دست داد. او با پرسپولیس به جام نرسید درحالیکه با نفت و تراکتور، فاتح جام حذفی شد. اسدی 28 بازی برای پرسپولیس انجام داد و توانست کارنامه‌اش را با 4 گل و 3 پاس گل کامل کند. 23 بازی او در لیگ برتر (4 گل)، 2 بازی در جام حذفی، یک بازی در سوپرجام و 2 بازی در لیگ قهرمانان آسیا بود. اسدی در بازی رفت، دروازه پرسپولیس را باز کرد.

فرشاد احمدزاده

3 بار با پرسپولیس در لیگ‌های 16، 17 و 18 قهرمان و یک بار هم با آنها، فاتح سوپرجام شد. احمدزاده هم در 3 مقطع مختلف با پرسپولیس همکاری کرد و توانست 109 بازی با پیراهن این تیم انجام بدهد. او برای قرمزها 14 گل زد و 13 پاس گل داد. 83 بازی احمدزاده برای پرسپولیس در لیگ برتر بود و او در تمام رقابتها (لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام) با پیراهن قرمز به میدان رفت. او بیشتر از هر تیم دیگری برای پرسپولیس به میدان رفته است.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی