وینگر جوان اسپانیایی در اندیشه بازگشت به بارسلونا

وینگر جوان اسپانیایی در اندیشه بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- آنسو فاتی که ابتدای فصل به صورت قرضی به برایتون پیوسته بود، حالا سعی دارد تا برای فصل آینده خودش را به ژاوی هرناندز اثبات کند.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی یکی از جذاب‌ترین استعدادهای چند فصل اخیر بارسلونا بود. او با ورود خود به تیم اصلی باعث شد تا موج جدیدی از ستاره‌های لاماسیا ظهور کنند و اعتماد کادر فنی و مدیران به این آکادمی دوباره افزایش یابد. او نقش موثری در پیشرفت بازیکنان جوان بارسلونا داشت، اما خودش به‌علت مصدومیت‌های پی‌درپی نتوانست به چیزی که انتظار می‌رفت تبدیل شود.

برخی از هواداران فاتی را جانشین لیونل مسی می‌دانستند، اما به مرور زمان این بازیکن دچار افت شد و حتی تبدیل به سایه‌ای از مسی هم نشد. او فرصت زیادی برای اثبات توانایی‌های خودش به دست آورد، اما مصدومیت‎‌های متوالی و مداوم به او اجازه نداد تا انتظارات را برآورده کند. عده‌ای اعتقاد دارند که سایه سنگین نام لیونل مسی به او مجال پیشرفت و درخشش نداد.

او در ابتدای فصل و پس از گذراندن یک فصل کاملا ناموفق، به صورت قرضی به برایتون پیوست و شاگرد روبرتو دی زربی شد. او امید داشت تا در تیم جدیدش بتواند نقش تاثیرگذاری ایفا کند و یک بار دیگر به بارسلونا بازگردد؛ اما دوباره مصدوم شد و شرایط باب میلش پیش نرفت.

به گزارش متئو مورتو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، این بازیکن جایی در برنامه‌های فصل آینده بارسلونا ندارد. اما نشریه اسپانیایی اسپورت در خصوص شرایط این بازیکن گزارش داده است که آنسو فاتی می‌خواهد ژاوی هرناندز را متقاعد کند. او می‌خواهد نشان دهد که شایسته حضور در ترکیب اصلی بارسلونا است.

1428