واکنش توماس توخل به صحبت های اولی هوینس پیش از بازی با رئال مادرید

واکنش توماس توخل به صحبت های اولی هوینس پیش از بازی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی بایرن مونیخ از اظهارات اولی هوینس پیش از بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید خشنود نیست.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر آلمان عصبانیت توخل از صحبت های اولی هوینس قبل از بازی با رئال مادرید در این رسانه بازتاب داشته است.

اولی هوینس مدیر افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه خود گفته بود: " توخل فکر نمی کند که شاید بتواند باعث پیشرفت و بهبود بازی بازیکنانی مانند آلفونس دیویس ، پاولوویچ یا جمال موسیالا بشود . او فکر می کند موسیالا اگر جواب نداد باید یکی دیگر را جای او بخریم ، در حالی که من فکر میکنم باید سخت روی پیشرفت آنها کار کنیم و به آنها اعتماد به نفس بدهیم و خرید بازیکنان جدید صرفا به درد باشگاهی مانند بایرن مونیخ نخواهد خورد."

در همین حال توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ در واکنش به این صحبت اولی هوینس گفت : "این صحبت‌ها انقدر دور از واقعیت است که اگر از سمت شخصی مانند اولی هوینس بیان نمی شد به آن واکنش نشان نمی دادم . اینکه قبل از بازی با رئال مادرید مدیران ما این صحبت‌ها را علیه من بیان می کنند رنگ و بوی دیگری به این موضوع میدهد و مرا به عنوان یک مربی عمیقا ناراحت میکند و انرژی من را برای تیم کاملا از بین می برد زیرا گویی که مدیران تیم هیچ اعتمادی به مربی خود ندارند."

۱۰۰۹