رسمی؛ اسطوره برزیلی با اشک و ناراحتی از چلسی جدا شد

رسمی؛ اسطوره برزیلی با اشک و ناراحتی از چلسی جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا با انتشار کلیپی طولانی و مملو از اشک، رسما با چلسی وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لندنی هنوز پنج بازی دیگر تا پایان لیگ خواهد داشت اما مدافع برزیلی تصمیم گرفت که پیش از اتمام فصل، وداعش را اعلام کند. تیاگو سیلوا 39 ساله در پایان فصل و پس از 151 بازی از چلسی جدا خواهد شد و باید مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند.

تیاگو سیلوا در این ویدیوی احساسی بیان کرد:"باور دارم که در طول این چهار سال همیشه بیشترین تلاش خود را کردم. متاسفانه هر چیزی یک آغاز، یک میانه و یک پایان دارد. این مفهومش این نیست که این یک پایان قطعی است. امیدوارم که در آینده ای نزدیک بتوانم به این باشگاه برگردم هر چند که شاید نقش دیگری داشته باشم اما عشقم به این باشگاه، غیرقابل توصیف است. فقط می توانم تشکر کنم."

تیاگو در بازی چلسی و استون ویلا فیکس بود اما به علت مصدومیت از زمین خارج شد و شاید آن بازی، آخرین بازی او در تیم لندنی بوده باشد. تیاگو به عنوان یک اسطوره از چلسی جدا خواهد شد. وی در صحبت های اخیرش گفته است :" با این هدف به چلسی آمدم که فقط یک سال در تیم باشم و حالا چهار سال است که بخشی از تیم هستم."

تیاگو در دوران حضورش در چلسی توانست یک چمپیونزلیگ و یک سوپرجام کسب کند و بدون این که نیاز به بازوبند کاپیتانی داشته باشد، یکی از لیدرهای تیمش بود. وی در ادامه صحبت هایش گفت:"وداع در هر شرایطی سخت است اما وقتی که عشق دوطرفه وجود داشته باشد، شرایط سخت تر می شود. یک بار که آبی باشی، تا همیشه آبی می شوی."

4125