پیش‌بازی شمس‌آذر - پیکان؛ دومین سفر فصل خودروسازان به قزوین

پیش‌بازی شمس‌آذر - پیکان؛ دومین سفر فصل خودروسازان به قزوین

پایگاه خبری فوتبالی - پیکان باید برای دومین بار در فصل جاری برای انجام یک بازی لیگ برتری به قزوین سفر کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شمس آذر در قزوین میزبان پیکان است. دیداری که در تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان سعید دقیقی شش بازی است که یا به برد رسیده‌اند و یا با باخت به کارشان پایان داده‌اند و خبری از مساوی در بازیهای این تیم نبوده است. تیم قزوینی همچنین در چهار دیدار اخیر فقط به تراکتور و استقلال باخته و مقابل ذوب‌آهن و فولاد پیروز بوده و باید دید خواهد توانست پس از باخت هفته گذشته دوباره به روند پیروزی برگردد یا نه.

در سمت مقابل پیکان با حذف مقابل مس رفسنجان در جام حذفی باید به مصاف شمس‌آذر برود. شاگردان عنایتی دو بازی اخیر خود در لیگ برتر را هم به تساوی دو بر دو رسیده‌اند و باید دید نتیجه این دیدار چه خواهد بود.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه خودروسازان برای دومین مرتبه در طول فصل جاری به قزوین سفر می‌کنند. تیم تهرانی بار اول در این شهر از پرسپولیس میزبانی کرد که نتوانست به نتیجه مناسبی برسد و سه بر یک مقابل قرمزها بازی را واگذار کرد و باید دید این‌بار که در قزوین میهمان خواهد بود، نتیجه برای این تیم چگونه خواهد بود.

نتیجه بازی گذشته: شمس‌آذر با نتیجه سه بر دو در تهران مغلوب استقلال شد و پیکان در دربی کوچک پایتخت مقابل هوادار به تساوی دو بر دو رسید.

وضعیت در جدول: شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز هشتم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

شمس آذر قزوین - پیکان

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۸:۲۰

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

تیم داوری: رضا عادل، قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی

1997