بدنساز گل‌محمدی در پرسپولیس، راهی تراکتور می‌شود

بدنساز گل‌محمدی در پرسپولیس، راهی تراکتور می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه تراکتور با بدنساز سابق پرسپولیس در دوران یحیی گل‌محمدی همکاری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، با جدایی پاکو خمز، دستیاران اسپانیایی این سرمربی هم از تراکتور جدا شدند تا محمد نصرتی به عنوان کمک مربی و محمد عسگری به عنوان آنالیزور که دو عضو ایرانی کادرفنی این تیم بودند، در جمع تی‌تی‌ها باقی بمانند.

در همین راستا باشگاه تراکتور که همچنان نتوانسته حضور سرمربی در تیم خود را نهایی کند، پس از معرفی حمید مطهری به عنوان دستیار اول، به دنبال همکاری با بدنساز سابق پرسپولیس در دوران یحیی گل‌محمدی است و گفته می‌شود این مربی از تمرین امروز عصر پرشورها به جمع کادرفنی تراکتور اضافه خواهد شد.

حسن تشکری‌کیا که به عنوان دستیار بدنساز پرسپولیس در کنار لوسادا بنیتز مربی بدنساز خارجی سرخپوشان فعالیت می‌کرد، سابقه حضور در تیم‌های بسکتبال از جمله؛ تیم ملی بسکتبال ایران، تیم ملی بسکتبال زیر 16 سال ایران، تیم ملی بسکتبال بانوان چین، همینطور باشگاه‌های کینگدائو، سیچوان و نانجینگ چین و باشگاه بسکتبال مهرام ایران را در کارنامه دارد و عضوی از کادرفنی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس هم بوده است.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که علیرغم تلاش باشگاه تراکتور و همچنین شخص یحیی گل‌محمدی برای گرفتن مجوز فعالیت یحیی در تبریز، تا این لحظه، این اتفاق رخ نداده و بعید است که یحیی به بازی با استقلال برسد.

1997