لیست بارسلونا مقابل والنسیا با سه غایب

لیست بارسلونا مقابل والنسیا با سه غایب

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا لیست این تیم را برای بازی مقابل والنسیا در ورزشگاه مونجوییک اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، همه بازیکنان غیرمصدوم تیم بزرگسالان در کنار کوچن، کاسادو و هکتور فورت از آکادمی در لیست قرار گرفتند. دی یونگ، گاوی و بالده به علت مصدومیت همچنان غایب هستند. کریستنسن، رومئو و گوندوغان بازیکنان چهار کارته بارسلونا هستند که اگر یک کارت زرد در بازی امشب دریافت کنند، بازی شنبه مقابل ژیرونا را از دست می دهند. بازی بارسلونا و ژیرونا برای جنگ نایب قهرمانی خیلی مهم است.

لیست بارسلونا بدین شرح است : ترشتگن، ژائو کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، ژائو فلیکس، کریستنسن، فرمین لوپز، مارکوس آلونسو، رومئو، ویتور روکه، سرجی روبرتو، گوندوغان، کونده، لامین یامال، کاسادو، کوچن، کوبارسی و هکتور فورت.

بارسلونا در صورت عدم پیروزی مقابل والنسیا، ممکن است که رتبه دوم را از دست بدهد و به قهرمانی رئال مادرید سرعت ببخشد. در حقیقت رئالی ها در حال حاضر فقط به چهار امتیاز از پنج بازی بعدی خود نیاز دارند که قهرمان لالیگا شوند و اگر بارسلونا امتیاز از دست بدهد، به روند قهرمانی انها تسریع خواهد بخشید و ممکن است که رئالی ها در مقابل کادیز در بازی هفته آینده بتوانند جشن قهرمانی بگیرند.

4125