غیبت قطعی ستاره تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال/ سعادت: قوی‌تر از قبل برمی‌گردم

غیبت قطعی ستاره تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال/ سعادت: قوی‌تر از قبل برمی‌گردم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر اساس گزارش پزشکی، به بازیکن مصدوم این تیم استراحت داد تا ملی‌پوش کشورمان با طی کردن دوران نقاهت آماده بازگشت به میدان شود.

به گزارش فوتبالی، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از اول خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز با شدت بیشتری پیگیری شد.

بردیا سعادت که به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌ در ترکیه، از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوسته بود، پس از بررسی نتایج آزمایشگاهی و با نظر مائوریسیو پائز، سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی را ترک خواهد کرد تا دوران نقاهت خود را طی کند.

سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادف،‌ جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران، وارد اردوی تیم ملی والیبال شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام شد، پزشک با تاکید بر حفظ سلامتی دستور به استراحت داد که این روند طی خواهد شد.

وی با اشاره به این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود، اضافه کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقیمانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد، قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت‌تر از قبل به تیم ملی برگردم تا بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

7474