مستند یورگن کلوپ به زودی آماده پخش خواهد شد

مستند یورگن کلوپ به زودی آماده پخش خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- مستند ماه های آخر فعالیت یورگن کلوپ در لیورپول یه زودی آماده پخش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،‌ مستند لیورپول از ماه های پایانی حضور کلوپ در لیورپول در ماه آگوست، همزمان با شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس منتشر خواهد شد. البته هنوز کمپانی خاصی حق پخش این مستند را خریداری نکرده و مذاکرات برای انتخاب کمپانی منتشر کننده این مستند که انتظار می رود مبلغ قرارداد آن بالا باشد در حال نهایی شدن است. شبکه دیزنی پلاس شانس اول برای خرید حق پخش این مستند در اختیار دارد.

این مستند ورزشی به زندگی شخصی و کاری سرمربی آلمانی در لیورپول می‌پردازد و به گفته سازندگان بیشتر از آنکه در مورد رویدادهای زندگی شخصی یورگن کلوپ باشد، از طرز تفکر او و نوع نگاه این مربی به رفاقت، خانواده، خوشبختی و دیگر مسائل پرده بر می‎دارد. آقای معمولی می‌کوشد نگاه کاملا تازه‌ای در بین مستند های این ژانر به سوژه خود داشته باشد و با این رویکرد، به توضیح فلسفه فوتبالی یورگن کلوپ که به فلسفه‌اش در زندگی هم گره خورده می‎پردازد.

پیش از این هم در سال ۲۰۱۵ که یورگن کلوپ پا به باشگاه لیورپول گذاشت، قول داد این تیم را به قهرمانی لیگ برساند یک مستند در همین رابطه درباره سرگذشت او در آنفیلد را روایت منتشر و ماجرای تحول چهارساله لیورپول تحت هدایت کلوپ راهی رسانه های جهان شد.

۱۰۰۹