پلی‌آف NBA/ حذف دردناک لیکرز با سناریو تکراری

پلی‌آف NBA/ حذف دردناک لیکرز با سناریو تکراری

پایگاه خبری فوتبالی - لس آنجلس لیکرز در یک دیدار نزدیک با دنور ناگتس شکست خورد تا از رقابت های پلی آف حذف شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه رقابت های راند نخست پلی آف NBA، بامداد امروز 3 دیدار برگزار شد. در اولین بازی در کاسیا سنتر، تیم های باستن سلتیکس و میامی هیت به مصاف هم رفتند که در نهایت، سلتیکس با حساب 102-88 به پیروزی بی دردسر و آسانی دست یافت تا سری را 3-1 جلو بیافتد و حالا به یک برد خانگی نیاز دارد تا به مرحله دوم صعود کند. دریک وایت با 38 امتیاز بهترین بازیکن سلتیکس بود و بم آدبایو، سنتر میامی هیت نیز 25 امتیاز آورد، اما اصلاً کافی نبود. 

در دومین بازی، اوکلاهما سیتی تاندر مهمان نیواورلانز پلیکانز بود و با حساب 97-89 به پیروزی رسید تا با نتیجه 4-0 حریفش را جارو کند و راهی مرحله بعدی شود.شی گیلجس الکساندر با 24 امتیاز بهترین بازیکن تاندر بود و حالا آن ها به مصاف برنده دیدار لس آنجلس کلیپرز - دالاس موریکس خواهند رفت.

و در جذاب ترین بازی، دو تیم لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس برابر هم صف آرایی کردند. در این بازی هیجانی پایاپای، در نهایت دنور بود که با گیم وینر جمال موری، دوباره لیکرز را شکست داد تا با نتیجه 108-106 راهی مرحله بعدی و حریف مینسوتا تیمبرولووز شوند. جمال موری 32 امتیاز و لبران جیمز 30 امتیاز آوردند.

4416