گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، گزارش این هفته را با رقابتهای لیگ برتر روسیه آغاز می کنیم. اورنبورگ که در خانه به مصاف دینامو مسکو رفته بود، با نتیجه دو بر یک شکست خورد. محمد قربانی 79 دقیقه در زمین حضور داشت. اما در هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه اورنبورگ و روستوف رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود یاران محبی به پایان رسید. محمد قربانی که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، در دقیقه 85 تعویض شد و محمد محبی هم در این دیدار غایب بود. اورنبورگ با 26 امتیاز در رده چهاردهم و روستوف با 40 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)، محمد امین حزباوی (السد)

در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر السد میهمان الشمال بود. تقابل ایرانی ها در قطر با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید تا آنها یک هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر قهرمان شوند. امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ از بازی اخراج شد و حزباوی هم به طور کامل در زمین حضور داشت. 

در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر السد با چهار گل برابر الریان شکست خورد. حزباوی در این دیدار نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. الشمال هم در غیاب امید ابراهیمی با یک گل الغرافه را شکست داد تا در رده نهم به کار خود پایان دهد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در هفته سی‌‌ و‌ یکم لیگ فوتبال هلند فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 وارد بازی شد. فاینورد با 75 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا در حضور مهدی قایدی به تساوی دو بر دو مقابل النصر دست یافت. قایدی گل اول تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. الاتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

احمد نوراللهی (الوحده)

الوحده در هفته بیست‌ و یکم لیگ امارات به مصاف الامارات رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. احمد نوراللهی به طور کامل در زمین حضور داشت. در جدول رده‌بندی لیگ امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

در اولین دیدار هفته سی و چهارم سوپر لیگ ترکیه، آدانا دمیر اسپور با سه گل مغلوب گالاتاسرای شد. میلاد محمدی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول سوپر لیگ ترکیه یازدهم است.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

در چارچوب هفته سی و یکم لیگ پرتغال ژیل ویسنته و آروکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. علی علیپور که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، در دقیقه 60 تعویض شد. 

سامان قدوس (برنتفورد)

برنتفورد که در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفته بود، با یک گل مغلوب این تیم شد. سامان قدوس در این دیدار نیمکت نشین بود. برنتفورد با 35 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

سعید عزت اللهی (شباب الاهلی)

در هفته بیستم لیگ امارات شباب الاهلی در حضور سعید عزت اللهی با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد. عزت اللهی در دقیقه 82 تعویض شد. شباب الاهلی با 43 امتیاز دوم است.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو در هفته سی و ششم لیگ برتر بلژیک میهمان خنت بود و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. اللهیار صیادمنش 70 دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

کایسری اسپور در غیاب دو بازیکن ایرانی خود، با نتیجه دو بر یک پندیک اسپور را شکست داد. کایسری اسپور با 43 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

سردار آزمون (آ.اس.رم)

ناپولی و رم در یکی از دیدار های هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. سردار آزمون تا دقیقه ۶۹ در زمین حضور داشت و یک پنالتی برای تمیش گرفت که آن را دیبالا تبدیل به گل کرد. رم با 59 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.         

سعید مهری (آپوئل)

آپوئل در شبی که سعید مهری نیمکت نشین بود، با نتیجه یک بر صفر مغلوب اومونیا شد. آپوئل با 72 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر قبرس است.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)

آ.ا.ک آتن در حضور مدافع ایرانی خود با نتیجه سه بر دو مقابل پائوک شکست خورد. احسان حاج صفی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد. آ.ا.ک آتن با 75 امتیاز صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان است.

کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

در هفته هشتم گروه قهرمانی سوپر لیگ یونان، آریس سالونیک موفق شد با یک گل پاناتینایکوس را شکست دهد. کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی آریس در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد. آریس سالونیک با 52 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. 

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در غیاب عارف غلامی به مصاف سارایوو رفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. ویلژ موستار تا پایان هفته بیست و نهم لیگ برتر بوسنی با 49 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در دیدار خانگی مقابل اسپورتینگ‌ لیسبون با تساوی دو بر دو متوقف شد. مهدی طارمی که در ترکیب پورتو حضور نداشت و کار را از روی نیمکت شروع کرد، از دقیقه ۸۰ وارد زمین شد. پورتو با این تساوی ۶۳ امتیازی شد و در رده سوم ماند.

2636