پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ نبردی دیگر پس از شش سال

پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ نبردی دیگر پس از شش سال

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم نتیجه مطلوب خود را به دست می آورد.

به گزارش فوتبالی ، از آخرین باری که بایرن مونیخ و رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو شده بودند می گذرد، شش سال می گذرد. در حقیقت بار قبل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 بود که دو تیم به مصاف هم رفتند. در آن زمان زیدان سرمربی رئال مادرید بود. رئال مادرید در آلیانز آرنا در آن سال با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و بازی برگشت هم با تساوی دو بر دو تمام شد و مادریدی ها در نهایت راهی فینال شدند و به قهرمانی رسیدند.

رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از 10 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. رئال مادرید همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در 3 بازی اخیر خود بصورت متوالی مساوی کرده است.

در بایرن مونیخ، شرایط برای توماس توخل دشوار شده است و این سرمربی بوندسلیگا را پس از یازده قهرمانی متوالی بایرن مونیخ از دست داد. توخل اگر می خواهد خودی نشان بدهد آخرین فرصتش همین جدال ها با رئال مادرید است.

یکی دیگر از نکته های بازی امشب هم تقابل هری کین و جود بلینگام است. این دو ستاره انگلیسی از مهره های اصلی تیم ملی انگلیس در یورو 2024 خواهند بود و اکنون در لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو می شوند.

1471