حساسیت استقلال به گیتار ارسلان مطهری! (عکس)

حساسیت استقلال به گیتار ارسلان مطهری! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران آبی که همیشه عاشق صدای گیتار ارسلان مطهری بودند، امیدوارند فردا و در صورتی که مطهری مقابل تیم محبوبشان بازی کرد، خبری از کوک بودن ساز او نباشد.

به گزارش فوتبالی، پدیده جالبی که این فصل در لیگ برتر شاهد آن بودیم کری‌خوانی‌های جذاب تیم‌ها در قالب پوسترها و دیگر روش‌های تصویری است. خلاقیتی که در میان بعضی از تیم‌ها شاهد آن هستیم و باعث شده تا بقیه تیم‌های لیگ را هم به وجد آورده و این رقابت هر روز شکل جذاب‌تری پیدا کند. 

پوستر تراکتور برای قبل از بازی استقلال هم جنجال زیادی پیدا کرده است. 

این باشگاه از عکس بازیکنی که در چند هفته اخیر دقیقه بازی‌هایش به یک نیمه نرسیده در پوستر خود استفاده کرد. بازیکنی که البته می‌تواند حسابی استقلالی‌ها را عصبانی کند!

 ارسلان مطهری و گیتارش موضوع پوستر تراکتوری‌ها برای کری‌خوانی قبل از بازی با حریف تهرانی‌شان بوده است.

 بازیکنی که بعد از جدایی از استقلال به تبریز رفت و البته فعلا نتوانسته به جایگاه مناسبی در این تیم برسد. با این حال همه به خوبی می‌دانند که او انگیزه بسیار بالایی مقابل تیم سابقش و سرمربی‌ای که او را نخواست دارد. مطهری در چند بازی قبلی حدود 75 دقیقه در کل برای تیمش به میدان رفته و نتوانسته گل یا پاس گلی را به نام خودش ثبت کند. با این حال بازی با استقلال یک بازی کاملا متفاوت است و او می‌تواند در این بازی ره صدساله را یک‌شبه طی کرده و به محبوب سکوهای تبریز تبدیل شود. اتفاقی که جواد نکونام و استقلالی‌ها، امیدوارند که رخ ندهد.

4326