دفاع اوسمار از عملکردش در بازی با آلومینیوم؛ به تعویض‌ها نباختیم

دفاع اوسمار از عملکردش در بازی با آلومینیوم؛ به تعویض‌ها نباختیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان از عملکرد خودش در بازی با آلومینیوم دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی فردا پا به دیدار حساس مقابل سپاهان می‌گذارد که در انتهای هفته گذشته با شکست مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت.

شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در حالی اتفاق افتاد که پرسپولیس تا دقیقه 85 با دو گل از حریفش پیش بود. اما در این دقیقه یک بار و در وقت تلف شده یک بار دیگر دروازه پرسپولیس باز شد و بازی به وقت اضافه رفت.

تعداد زیادی از طرفداران پرسپولیس پس از پایان مسابقه و حذف این تیم اعتقاد داشتند که تعویض‌های اوسمار ویرا باعث شده پرسپولیس در اواخر بازی افت کند و بازی را از دست بدهد.

در نیمه دوم اوسمار تصمیم گرفت به تناوب بازیکنانی مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی، محمد خدابنده‌لو، عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را از زمین بیرون بکشد. درست دو دقیقه بعد از تعویض حسن و اورونوف گل اول آلومینیوم وارد دروازه پرسپولیس شد.

در چند روز گذشته هم انتقادها از اوسمار درباره تعویض‌هایش ادامه داشت. او البته در پایان بازی با آلومینیوم این موضوع را که پرسپولیس به تعویض‌های او باخت را رد کرد. اوسمار امروز هم از از تعویض‌هایش در بازی با آلومینیوم دفاع کرد.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان گفت: « به نظرم اینطور که شما می‌گویید نیست و شکست به خاطر تعویض‌ها نبود. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. بعد از تعویض‌ها ما دو گل هم زدیم و بازیکنان به ما کمک کردند. همانطور که گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود تا نفر آخر که در دروازه است؛ به همین خاطر من هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است. همیشه اعضای یک تیم با هم هستند.»

1359