5 گل برتر سپاهان به پرسپولیس؛ دور، خیلی دور (ویدیو)

5 گل برتر سپاهان به پرسپولیس؛ دور، خیلی دور (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در آخرین بازی هفته بیست و پنجم، مهمان پرسپولیس است. 

به گزارش فوتبالی، این بازی، رویارویی شماره 46 دو تیم در تاریخ لیگ برتر است. سپاهان در 45 بازی قبلی، 55 بار توانسته دروازه پرسپولیس را باز کند. از نظر «فوتبالی» این 5 گل را می‌توان زیباترین گلهای سپاهان به پرسپولیس در این بازیها لقب داد. گل خسرو حیدری در برد 4 یک سپاهان، گل محمد محبی در برد 2 صفر و حتی گل محمد کریمی در بازی برگشت لیگ 22 هم می‌توانستند در این فهرست قرار بگیرند.

* احسان حاج‌صفی: 22 مرداد 1394

هافبک‌های پرسپولیس، در زمین سپاهان توپ را از دست دادند. خلعتبری با یک پاس بلند،حاج‌صفی را در یک‌سوم دفاعی پرسپولیس صاحب توپ کرد و شماره 28 پس از کنترل، با ضربه‌ای غیر‌قابل‌مهار، سقف دروازه ایمان صادقی را نشانه گرفت.

* رضا اسدی: 21 آبان 1402

سپاهان از فاصله حدود 30 متری صاحب یک ضربه آزاد شد. رضا اسدی پشت توپ ایستاد و با استایلی منحصر به فرد، آن را از روی دیواره دفاعی عبور داد. توپ پس از برخورد به زیر تیر افقی به درون دروازه بیرانوند رفت.

* کی‌روش استنلی: 4 مهر 1398

اشتباه بازیکن پرسپولیس توپ را به کی‌روش رساند. درحالیکه همه منتظر پاس او بودند، مهاجم برزیلی با یک ضربه پای چپ وحشتناک، توپ را در چالش مانکن بیرانوند به تور رساند و سپاهان را در آزادی از میزبان جلو انداخت.

گلهای منتخب بازیهای سپاهان و پرسپولیس

* محمدرضا خلعتبری: 22 مرداد 1394

بازیکن پرسپولیس با یک ضربه سر اشتباه، خلعتبری را روی خط محوطه جریمه صاحب توپ کرد. شماره 9 سپاهان، توپ را با یک ضربه والی دیدنی به زیر طاق دروازه مهمان فرستاد و گل چهارم سپاهان را زد.

* عزت پورقاز: 18 آذر 1397

دخالت کی‌روش استنلی روی پرتاب اوت، باعث شد توپ پشت محوطه جریمه به عزت پورقاز برسد. شوت مهلک این بازیکن به دور از دستان بیرانوند که از دروازه خارج شده بود، به حوالی محل تلاقی تیرهای افقی و عمودی رفت.

5390