گزارش ویژه/ بررسی گمانه‌زنی‌ها برای مدیریت استقلال فصل آینده توسط رسانه‌ها

گزارش ویژه/ بررسی گمانه‌زنی‌ها برای مدیریت استقلال فصل آینده توسط رسانه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- پیش از ظهر امروز خبرگزاری مهر خبر داد، که اختیارات علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال کم شده است اما بعد از انتشار این خبر، چند خبرگزاری دیگر نظیر ایرنا، ایسنا، برنا و فارس خبر دادند که بر خلاف خبرگزاری مهر، مالک جدید باشگاه استقلال، اختیار مدیرعامل این باشگاه را کم نکرده است.

به گزارش فوتبالی، امروز خبرگزاری مهر مدعی شد احمد شهریاری که قرار است به عنوان نماینده پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال حاضر شود، از طرف مالک جدید باشگاه استقلال، همه‌کاره این باشگاه شده و از طرف دیگر، اختیارات مدیریتی علی خطیر در استقلال، محدودتر از قبل شده و انتصابات این باشگاه به عهده احمد شهریاری است و علی خطیر باید در همه موارد با او هماهنگ باشد.

از طرف دیگر طی روزهای گذشته هم این شایعه در فضای مجازی مطرح شده که علی خطیر، نهایتا تا پایان فصل مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد بود و پتروشیمی خلیج فارس برای فصل آینده، دنبال یک مدیرعامل جدید برای استقلال است.

در چنین شرایطی، خبری که امروز روی خروجی سایت برنا – خبرگزاری به وزارت ورزش – قرار گرفته، نشان می‌دهد که قرار به کنار رفتن علی خطیر از استقلال نیست. آنطور که این سایت خبری از قول یک منبع آگاه نوشته، با توجه به اینکه استقلال مراحل کسب مجوز حرفه‌ای را با موفقیت پشت سر گذاشته و فصل گذشته با توجه به اینکه استقلال در آسیا حضور نداشت و حدود 1000 میلیارد تومان بدهی داشت، اما خطیر حدود 400 میلیارد تومان برای استقلال درآمدزایی کرد، فصل آینده هم مدیرعامل استقلال است و حتی مالکین جدید از علی خطیر برنامه گرفته‌اند تا استقلال فصل بعد، با قدرت بسته شود.

خبرگزاری های ایسنا، ایرنا وفارس هم همین خبر برنا را با مضمون مشابه منتشر کرده‌اند.

1984