سوال روز/ استقلالی ها چطور پولدار شدند؟

سوال روز/ استقلالی ها چطور پولدار شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی – ماجرای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال، قبل از بازی با تراکتور چه بوده است؟

به گزارش فوتبالی، امروز صبح خبری منتشر شد مبنی بر آنکه مالک جدید باشگاه استقلال، در آستانه بازی با تراکتور، ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را پرداخت کرده و طبیعتا شاگردان جواد نکونام هم از این موضوع استقبال کرده‌اند.

نکته جالب اینکه طبق روایت خبرگزاری برنا که متعلق به وزارت ورزش و جوانان است، گویا احمد شهریاری به عنوان نماینده پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال، مخالف این واریزی، قبل از بازی با تراکتور بوده اما پیگیری علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال باعث شده که این پول، امروز به حساب آبی‌ها واریز شود.

روایت خبرگزاری برنا از این ماجرا را برایتان نقل می‌کنیم:" ظاهرا در جلسه مشترک شهریاری و خطیر و هیات مدیره، احمد شهریاری نماینده هولدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال گفته است با توجه به تجربیاتی که در باشگاه صباباتری داشته نباید 48 ساعت پیش از برگزاری بازی به حساب بازیکنان پولی واریز شود و این مساله ممکن است روی انگیزه آن‌ها حتی تاثیر عکس بگذارد اما علی خطیر مدیرعامل استقلال گفته است وقتی مالک جدید پرسپولیس به بازیکنان پول داده است، چرا مالک جدید استقلال به بازیکنان استقلال پول ندهد؟ در نهایت خطیر با مدیران هولدینگ به تعامل رسیده و تصمیم در نهایت، واریز ۱۵ درصد از مبالغ بازیکنان بوده است."

۱۹۸۴