تساوی رئال مادرید و بایرن مونیخ؛ همه‌چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شد

تساوی رئال مادرید و بایرن مونیخ؛ همه‌چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و همه چیز به بازی برگشت و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کشیده شد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید همچنان در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از رقابت ها شکست ناپذیر باقی مانده است. تیم کارلو آنچلوتی در آلیانز آرنا هم نباخت و این در حالی است که ممکن بود این اتفاق رخ بدهد چرا که رئال مادرید تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک عقب بود.

گل اول این بازی را وینیسیوس جونیور در دقیقه 24 روی پاس دیدنی تونی کروس به ثمر رساند. نیمه اول با پیروزی یک بر صفر رئال مادرید تمام شد. در نیمه دوم در دقیقه 53 لروی سانه با یک ضربه دیدنی از زاویه بسته دروازه رئال مادرید را باز کرد. گل دوم بایرن مونیخ هم در دقیقه 57 توسط هری کین از روی نقطه پنالتی زده شد.

در دقیقه 83 بازی، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد و وینیسیوس جونیور موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن مونیخ را باز کند و بازی را دو بر دو مساوی کند. به این ترتیب حالا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شده است.

تماشای گل سانه

1470