بازیکنی که رئال مادرید باز هم در حضور او نباخت

بازیکنی که رئال مادرید باز هم در حضور او نباخت

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز آرنا به تساوی دو بر دو رسیدند و حالا همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی اورلین شوامنی از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید حضور داشت و تا انتهای بازی هم درون ترکیب باقی ماند. رئال مادرید در حضور او باز هم شکستی را تجربه نکرد.

در حقیقت اورلین شوامنی بازیکنی است که رئال مادرید در حضور او حتی یک باخت را هم در این فصل از رقابت ها تجربه نکرده است. هر وقت که این بازیکن از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید حضور داشته است، مادریدی ها بازی را نباخته اند.

شوامنی حالا پس از بازی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، 30 بازی در این فصل درون ترکیب رئال مادرید از ابتدا حضور داشته است و رئال مادرید در هیچ کدام از این بازی ها بازنده نبوده است. این قضیه به خوبی نشان می دهد که اورلین شوامنی در ترکیب رئال مادرید تاثیر قابل توجه و چشمگیری دارد و مثل یک وزنه در خط هافبک است. البته او به عنوان مدافع وسط هم توسط کارلو آنچلوتی به کار گرفته می شود.

1470