واکنش هری کین به رویارویی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

واکنش هری کین به رویارویی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ آلمان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و حالا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هفته آینده در بازی برگشت و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مشخص می شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی هری کین موفق شد گل دوم بایرن مونیخ را در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. هری کین می تواند یکی از مهره های کلیدی تیم توماس توخل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باشد.

هری کین پس از بازی گفت:" بازی مقابل رئال مادرید در خانه خودش سخت است اما باید با اعتماد به نفس به آن جا برویم و به دنبال برد باشیم. همه چیزی که ما برای آن در این فصل می جنگیم، همین رقابت ها است. لیگ قهرمانان بزرگ ترین رقابت در هر فصل است. اگر بتوانیم قهرمان شویم یعنی فصل فوق العاده ای داشته ایم."

مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در ادامه افزود:" باید با دیدی مثبت به سراغ بازی برگشت برویم. بازی های بزرگ همان چیزی است که می خواهم در آن ها حضور داشته باشیم. از بازی امشب باید نکات مهمی را بیاموزیم که در بازی برگشت به ما کمک می کنند."

1470