صحبت‌های آنچلوتی پس از تساوی مقابل بایرن مونیخ

صحبت‌های آنچلوتی پس از تساوی مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پایان بازی با بایرن مونیخ با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف هم رفتند. در این بازی اول وینیسیوس جونیور برای رئال گلزنی کرد، اما بایرن با سوپر گل سانه و پنالتی هری کین، 2 گل زد و از رئال پیش افتاد تا اینکه رودریگو توانست از کیم مین جائه پنالتی بگیرد و آن پنالتی را وینیسیوس تبدیل به گل کرد تا نتیجه 2-2 برابر شود و همه چیز به بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

آنچلوتی پس از پایان بازی گفت: "نتیجه خوب بود، اما می توانست بهتر هم باشد. بهترین لحظه ما در این بازی، در ابتدای نیمه دوم بود و آن ها 2 بار دروازه ما را باز کردند. بایرن بسیار خطرناک است. حالا زمان داریم که خودمان را برای بازی چهارشنبه آماده کنیم."

"فکر می کنم در نیمه اول با شدت پایینی دفاع کردیم. ما به آن ها فضای زیادی دادیم. در نیمه دوم وقتی جلو کشیدند، ما آن ها را بیشتر پرس کردیم و به نظر می رسید راحت تر بودیم. اما در دوئل های زیادی شکست خوردیم و خوشبختانه بازی را به خوبی به پایان رسیدیم."

"دلیل تعویض کروس؟ برای انرژی بیشتر. کروس بازی خوبی به نمایش گذاشت. واقعاً نمی توانم او را توصیف کنم. کروس یک بازیکن باکیفیت و بسیار مهم برای ماست."

"وینیسیوس می تواند در نوک خط حمله بازی کند و به تازگی یاد گرفته در زمان هایی که توپ را در اختیار ندارد، چگونه بازی کند."

"بازی برگشت؟ هنوز 90 دقیقه دیگر وقت داریم تا به لندن برسیم."

4416